2.5.10

Bonsai paviljon 1 / radovi...

Prije par dana, krenuo sam u ostvarenje projekta staklenika, plastenika, paviljona, nastambe za bonsai, kako god to zvali .

Fotka br:
1. rasčišćeni temelji 10x4m
2. dan prvi, obrađene grede
3. grede u obradi
4. dan drugi, počela montaža
5. gotova montaža
6. dan treći, sve pofarbano

Susjed koji se vidi na jednoj slici, majstor je od zanata, ponudio se da mi pomogne jer mu je to posao koji radi cijeli život. Na kraju sam ja pomagao njemu, jer ipak je on majstor. Vrlo sam mu zahvalan na jednostavnom i iznimno stabilnom projektu i realizaciji istog.
Puno hvala Galu, koji je napravio prvi idejni nacrt (ispalo je sve drugačije u praksi) i nesebično mi putem telefona, davao podršku i stručne savjete, koji su mi puno pomogli u realizaciji ovog projekta. Konstrukcija je sada na stabilnim "nogama" i malo po malo ću raditi na njoj iz dana u dan. Počeo sam sa "letvanjem", u biti "štaflanjem" sa gredicama 5x8cm koje će nositi prozirne krovne ploće. Nakon prekrivanja krova, krećem sa policama unutar paviljona, a kroz jesen, ću zatvoriti i bočne stranice, no to još puštam mašti na volju i tražim najpraktičnije riješenje... možda neke pomične stijene ... budem vidio, nema žurbe.
Dimenzije paviljona su 10x4x3m radne širine i visine, + 1,5m vrh krova... vrlo ozbiljna Hiža, kak bi Gal rekao.
Da ne zaboravim, hvala i mom dragom Sebastijanu, koji uz jutarnje kavice, ideje o nekim rješenjima prosipa kao iz rukava, a naravno, svaka ideja mi je dobrodošla, jer ovo je projekat koji mora zadovoljiti više uvjeta i biti praktičan do maksimuma...






4 komentara:

  1. Hallo Mario,
    a super place for presentation you best trees ... but which one you want to select... there are so many ;-)
    saludos
    avicenna

    OdgovoriIzbriši
  2. Yes my, friend will be difficult to choose ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno7.12.10

    Koje su dimenzije stupova i ostalih greda?
    Jesi li radio po nekom nacrtu ili..?
    Imaš li kakav kontakt od susjeda? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. nacrt sam napravio sam, kao i ideju konstrukcije, grede i sve je 12x14mm

    OdgovoriIzbriši